gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
tom dolder
7 apr, 2012 15:17 |
|
melle-hjrta
Elev |
Tom Dolder, i alla fall i Hemligheternas Kammare (filmen) för där är han snygg
Men i böckerna så gillar jag nog mest Bellatrix ♥ 7 apr, 2012 15:19 |
|
Långstrumpa
Elev |
Draco och Bellatrix!
7 apr, 2012 16:05 |
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
Narcisa Malfoy tror jag nog är en av dem "onda" som jag gillar mest, men sedan har vi ju hennes syster Bellatrix som även hon är ganska cool
"Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 7 apr, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Narcissa & Bellatrix
7 apr, 2012 16:58 |
|
adliitam
Elev |
Känns som att många säger att dom gillar Draco för att dom gillar Tom Felton
![]() ![]()
7 apr, 2012 17:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Haha jag gillar typ bara den onda xD nej men så illa är det kanske inte, de finns några goda som får godkänt xD men mest gillar jag Voldy, Bella, familjen Malfoy, Sev (beror på hur man definerar honom), Yaxley xD de finns nog fler men de beror på hur man som sagt definerar folk ^^ jag gillar ex Blaise med men vet inte var man placerar honom ^^
![]()
7 apr, 2012 17:38 |
|
-Patronus-
Elev |
7 apr, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
bellatrix och snape
7 apr, 2012 19:59 |
|
Safrina
Elev |
Jag kan inte låta bli att gilla Bellatrix.
Jag vet att hon är hemsk och allt sånt, men hon är ju en fantastisk och stark karaktär. En del av skulden till att jag gillar henne skyller jag också på Helena Bonham Carter. Bara att hon är en så bra skådespelerska gör att jag gillar Bellatrix ännu mer.
7 apr, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen