SPOILER VARNING: Döden.
Forum > Harry Potter > SPOILER VARNING: Döden.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Långstrumpa
Elev |
ahh det är så hemskt när Fred och Dobby dör! tycker inte att det är lika farligt med dom andra..
19 feb, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
Det är hemskt att de dör men hur skulle boken vara annars? Ett trollkarls krig utan någon av *huvudrollerna* dog?
20 feb, 2012 07:48 |
|
Draken Norbert
Elev |
Jag tror en del personer måste dö för att det ska bli som det blir, och att Harry Potter ska kunna bli det det är. En del av händelserna baseras ju på någons död, right?
20 feb, 2012 08:57 |
|
Roxy
Elev |
Jag håller med om att story blir bättre om inte bara onda dör, men
Spoiler: Tryck här för att visa! <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
20 feb, 2012 08:58 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av Roxy:
Jag håller med om att story blir bättre om inte bara onda dör, men Spoiler: Aww ♥Tryck här för att visa! Håller med. Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 20 feb, 2012 18:08 |
|
silversnape
Elev |
På ett sätt tycker jag att det är hemskt, men det behövdes ju ändå att någon dog. Alla kan ju inte bli nöjda
20 feb, 2012 20:41 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av silversnape: Ja, men På ett sätt tycker jag att det är hemskt, men det behövdes ju ändå att någon dog. Alla kan ju inte bli nöjda Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 21 feb, 2012 20:33 |
Forum > Harry Potter > SPOILER VARNING: Döden.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen