Crucio?
Forum > Harry Potter > Crucio?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fredrick
Elev |
jag bara skojade ha ha men de hade inte vart fel att skicka en crucio på dumbledore jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:22 |
|
Lills
Elev |
20 feb, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker detta ämnde känns lite elakt... Men jag svarar ändå: Hitler eller Timo Soini (En i presidentvalet som jag verkligen hatar (han var samfinländare = mot invandrare och finlandsvenskar (som tur blev han inte president (jag bor i filand)))) ^ det blev många parenteser Instämmer på Soini 20 feb, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: på alla som inte är snälla mot mej >:-D då kommer nästan hella min klass plus halva skolan hämmden är ljuv Kan jag hämnas med dig? =D Alltså, alla som mobbas och tryskerner andra, de som misshandlar och dödar. Och allt annat hemskt. Visst jag skulle väll vara lika hemsk som dem, men vilken härlig upplevelse att ha den makten. Moahahaha XD 20 feb, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
therese91 vi utrotar mobbarna och mörda
20 feb, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: therese91 vi utrotar mobbarna och mörda Yey, det gör vi =D Ska vi bli de nya mörkrets härskare? 20 feb, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja vi akn skapa mörk rättvisa med hjälp av 2 trollstavar 100000000 kakor lite rengbågar och blommorSkrivet av Borttagen: therese91 vi utrotar mobbarna och mörda Yey, det gör vi =D Ska vi bli de nya mörkrets härskare? 20 feb, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ja vi akn skapa mörk rättvisa med hjälp av 2 trollstavar 100000000 kakor lite rengbågar och blommor Skrivet av Borttagen: therese91 vi utrotar mobbarna och mörda Yey, det gör vi =D Ska vi bli de nya mörkrets härskare? Ja,och glöm för all del inte bort alla gratisleksaker vi ger ut för att muta barnen att ansluta sig till oss. 20 feb, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ja vi akn skapa mörk rättvisa med hjälp av 2 trollstavar 100000000 kakor lite rengbågar och blommor Skrivet av Borttagen: therese91 vi utrotar mobbarna och mörda Yey, det gör vi =D Ska vi bli de nya mörkrets härskare? Ja,och glöm för all del inte bort alla gratisleksaker vi ger ut för att muta barnen att ansluta sig till oss. jepp hörde ni allihopa ni får leksasker http://www.google.se/imgres?q=harry+potter+saker&num=10&um=1&hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&biw=1024&bih=665&tbm=isch&tbnid=7BdC-nNGtWlpwM:&imgrefurl=http://ebfotografi.webblogg.se/2011/march/harry-potter-and-the-deathly-hallows-premiare.html&docid=o9sF6_w2vx3kGM&imgurl=http://ebfotografi.webblogg.se/images/2011/hpnbhrxlock_l_139012443.jpg&w=400&h=400&ei=tm1CT5idIpPT4QTXuqzDCA&zoom=1&iact=rc&dur=237&sig=103607451175875688750&sqi=2&page=1&tbnh=153&tbnw=153&start=0&ndsp=14&ved=0CFQQrQMwBQ&tx=112&ty=110 om ni kan ta utt den ur datan 20 feb, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen