Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Crucio?

Forum > Harry Potter > Crucio?

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Fredrick
Elev

Avatar


Skrivet av Train:
Skrivet av Fredrick:
På en som heter Train på mugglarportalen.se

Jasså du? Får man fråga vad denna Train har gjort?
Skrivet av Train:
Skrivet av Fredrick:
På en som heter Train på mugglarportalen.se

Jasså du? Får man fråga vad denna Train har gjort?

jag bara skojade
ha ha

men de hade inte vart fel att skicka en crucio på dumbledore

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

20 feb, 2012 16:22

Lills
Elev

Avatar


På en lärare i min klass, eller hon är inte lärare, utan typ assistent... -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

20 feb, 2012 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker detta ämnde känns lite elakt...

Men jag svarar ändå:
Hitler eller Timo Soini
(En i presidentvalet som jag verkligen hatar (han var samfinländare = mot invandrare och finlandsvenskar (som tur blev han inte president (jag bor i filand))))
^ det blev många parenteser

Instämmer på Soini Vilken TUR att vi inte fick honom som president o-O

20 feb, 2012 16:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
på alla som inte är snälla mot mej >:-D då kommer nästan hella min klass plus halva skolan hämmden är ljuv


Kan jag hämnas med dig? =D

Alltså, alla som mobbas och tryskerner andra, de som misshandlar och dödar.
Och allt annat hemskt.
Visst jag skulle väll vara lika hemsk som dem, men vilken härlig upplevelse att ha den makten.
Moahahaha XD

20 feb, 2012 16:30

Borttagen

Avatar


therese91 vi utrotar mobbarna och mörda

20 feb, 2012 16:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
therese91 vi utrotar mobbarna och mörda


Yey, det gör vi =D
Ska vi bli de nya mörkrets härskare?

20 feb, 2012 16:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
therese91 vi utrotar mobbarna och mörda


Yey, det gör vi =D
Ska vi bli de nya mörkrets härskare?
ja vi akn skapa mörk rättvisa med hjälp av 2 trollstavar 100000000 kakor lite rengbågar och blommor

20 feb, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
therese91 vi utrotar mobbarna och mörda


Yey, det gör vi =D
Ska vi bli de nya mörkrets härskare?
ja vi akn skapa mörk rättvisa med hjälp av 2 trollstavar 100000000 kakor lite rengbågar och blommor


Ja,och glöm för all del inte bort alla gratisleksaker vi ger ut för att muta barnen att ansluta sig till oss.

20 feb, 2012 16:55

Borttagen

Avatar


Crucio?
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lzip1d036m1qf7fwi.gif

Ingen skulle jag tro! Ser inte hur det skulle hjälpa om jag torterade alla jag ogillade, det skulle bara bli värre

20 feb, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
therese91 vi utrotar mobbarna och mörda


Yey, det gör vi =D
Ska vi bli de nya mörkrets härskare?
ja vi akn skapa mörk rättvisa med hjälp av 2 trollstavar 100000000 kakor lite rengbågar och blommor


Ja,och glöm för all del inte bort alla gratisleksaker vi ger ut för att muta barnen att ansluta sig till oss.



jepp hörde ni allihopa ni får leksasker
http://www.google.se/imgres?q=harry+potter+saker&amp;num=10&amp;um=1&amp;hl=sv&amp;client=firefox-a&amp;rls=org.mozilla:sv-SE:official&amp;biw=1024&amp;bih=665&amp;tbm=isch&amp;tbnid=7BdC-nNGtWlpwM:&amp;imgrefurl=http://ebfotografi.webblogg.se/2011/march/harry-potter-and-the-deathly-hallows-premiare.html&amp;docid=o9sF6_w2vx3kGM&amp;imgurl=http://ebfotografi.webblogg.se/images/2011/hpnbhrxlock_l_139012443.jpg&amp;w=400&amp;h=400&amp;ei=tm1CT5idIpPT4QTXuqzDCA&amp;zoom=1&amp;iact=rc&amp;dur=237&amp;sig=103607451175875688750&amp;sqi=2&amp;page=1&amp;tbnh=153&amp;tbnw=153&amp;start=0&amp;ndsp=14&amp;ved=0CFQQrQMwBQ&amp;tx=112&amp;ty=110
om ni kan ta utt den ur datan

20 feb, 2012 16:59

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Crucio?

Du får inte svara på den här tråden.