Älskar du mig?
Forum > Fanfiction > Älskar du mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Du kan ju bestämma sig att skriva från antingen bara Nevilles eller lunas perspektiv, eller så skriver du först typ:
Luna gick genom korridoren och kände hur vinden slog emot henne tex, och om du vill byta perspektiv till neville så hoppar du över nån rad och skriver tex Neville tänkte att Luna kanske gillade honom ändå.. Haha, dålig på exempel men du kanske fattar XD 19 feb, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Åh, jag förstår! Ska genast fixa till det i de tidigare kapitlen. Tack Ginny.:.Weasley för tipset också!
19 feb, 2012 21:51 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du kan ju bestämma sig att skriva från antingen bara Nevilles eller lunas perspektiv, eller så skriver du först typ: Luna gick genom korridoren och kände hur vinden slog emot henne tex, och om du vill byta perspektiv till neville så hoppar du över nån rad och skriver tex Neville tänkte att Luna kanske gillade honom ändå.. Haha, dålig på exempel men du kanske fattar XD eller så skriver man typ Luna: Luna gick igenom korridoren och kände.... Neville: Tänk om.... osv osv. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
^ så kan man också göra
19 feb, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Det ser faktiskt lite snyggare ut också, utan "perspektiv" efter hela tiden
Tack ni båda för tipsen, nu förstår jag precis hur jag ska göra. Håll utkik på de två äldre kapitlen och säg sedan vad ni tycker om indelningen! 19 feb, 2012 21:56 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det ser faktiskt lite snyggare ut också, utan "perspektiv" efter hela tiden Tack ni båda för tipsen, nu förstår jag precis hur jag ska göra. Håll utkik på de två äldre kapitlen och säg sedan vad ni tycker om indelningen! ok när kommer mer?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Mer kommer nog... imorgon!
19 feb, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Det är jättebra!!
19 feb, 2012 22:26 |
|
EpicFaiil
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mer kommer nog... imorgon! Känn dig bevakad 20 feb, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
kom igen we want more!!
20 feb, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen