Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älskar du mig?

Forum > Fanfiction > Älskar du mig?

1 2 3 4 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Du kan ju bestämma sig att skriva från antingen bara Nevilles eller lunas perspektiv, eller så skriver du först typ:
Luna gick genom korridoren och kände hur vinden slog emot henne tex, och om du vill byta perspektiv till neville så hoppar du över nån rad och skriver tex Neville tänkte att Luna kanske gillade honom ändå..
Haha, dålig på exempel men du kanske fattar XD

19 feb, 2012 21:48

Borttagen

Avatar


Åh, jag förstår! Ska genast fixa till det i de tidigare kapitlen. Tack Ginny.:.Weasley för tipset också!

19 feb, 2012 21:51

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Du kan ju bestämma sig att skriva från antingen bara Nevilles eller lunas perspektiv, eller så skriver du först typ:
Luna gick genom korridoren och kände hur vinden slog emot henne tex, och om du vill byta perspektiv till neville så hoppar du över nån rad och skriver tex Neville tänkte att Luna kanske gillade honom ändå..
Haha, dålig på exempel men du kanske fattar XD

eller så skriver man typ

Luna:
Luna gick igenom korridoren och kände....

Neville:
Tänk om....

osv osv.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

19 feb, 2012 21:51

Borttagen

Avatar


^ så kan man också göra

19 feb, 2012 21:54

Borttagen

Avatar


Det ser faktiskt lite snyggare ut också, utan "perspektiv" efter hela tiden

Tack ni båda för tipsen, nu förstår jag precis hur jag ska göra. Håll utkik på de två äldre kapitlen och säg sedan vad ni tycker om indelningen!

19 feb, 2012 21:56

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det ser faktiskt lite snyggare ut också, utan "perspektiv" efter hela tiden

Tack ni båda för tipsen, nu förstår jag precis hur jag ska göra. Håll utkik på de två äldre kapitlen och säg sedan vad ni tycker om indelningen!

ok

när kommer mer??

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

19 feb, 2012 21:57

Borttagen

Avatar


Mer kommer nog... imorgon! Så, vad tycker ni om ändringarna! Tycker själv de blev ganska snygga!

19 feb, 2012 21:58

Borttagen

Avatar


Det är jättebra!!

19 feb, 2012 22:26

EpicFaiil
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mer kommer nog... imorgon! Så, vad tycker ni om ändringarna! Tycker själv de blev ganska snygga!


Känn dig bevakad när kommer det mer? det är så awesome!

20 feb, 2012 10:35

Borttagen

Avatar


kom igen we want more!!

20 feb, 2012 18:59

1 2 3 4 ... 19 20 21

Forum > Fanfiction > Älskar du mig?

Du får inte svara på den här tråden.