Om 100 år...
Forum > Harry Potter > Om 100 år...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EpicFaiil
Elev |
Ingen slår harry potter ofc -_-
15 feb, 2012 19:41 |
|
annawpotter
Elev |
Säkert så kommer barnen och ungdomarna då tycka att Harry Potter filmerna har jättedålig teknik/kvalité osv så som vi tycker att vissa gamla filmer är dåliga, men kanske tycka att de nya versionerna är bättre. Men för mig så kommer alltid originalet vara det bästa som finns ♥
![]()
15 feb, 2012 19:49 |
|
Safrina
Elev |
Tänk om det skulle komma filmer som var exakt som böckerna. Typ "Han kliade sig i håret" och precis allt annat. Vet att det är i princip omöjligt men visst vore det coolt ^^
15 feb, 2012 19:55 |
|
LunaRavenclaw
Elev |
Jag ska då läsa Harry P för mina barn och barnbarn ♥
15 feb, 2012 20:05 |
Forum > Harry Potter > Om 100 år...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen