Den sista striden [min version]
Forum > Fanfiction > Den sista striden [min version]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAAAA!!! c:
2 sep, 2012 17:24 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skulle gärna skriva nu, men tyvärr så måste jag göra läxan, men du kan nog förvänta dig lite mer imorrn c:
2 sep, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
YaY!!
2 sep, 2012 17:43 |
|
Safe
Elev |
mer
Duellera med mig..<3 3 sep, 2012 22:40 |
|
Theabeanr1
Elev |
Förlåt för att det inte kom något igår.
Men nu så LOVAR jag att det kommer lite mer ikväll! c: LOVAR! 4 sep, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Theabeanr1: Jaaa c:Förlåt för att det inte kom något igår. Men nu så LOVAR jag att det kommer lite mer ikväll! c: LOVAR! 4 sep, 2012 17:00 |
|
Theabeanr1
Elev |
I know, I know, jag LOVADE att skriva!
Tyvärr så kunde jag inte hålla det löftet och i framtiden så kommer jag bara att skriva när jag känner för det c: Har ni tur så kommer det typ i övermorgon, men jag vet inte riktigt när jag har tid. Jag har börjat få väldigt många läxor och sånt så jag har inte riktigt tid, men jag ska försöka få ut något denna veckan c: 22 okt, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
OK c:
22 okt, 2012 19:12 |
|
Lida
Elev |
Stesa inte och skolan går faktiskt före
22 okt, 2012 19:33 |
|
Theabeanr1
Elev |
^Tack för att ni förstår, jag hade tänkt skriva lite idag, men jag har ett stort historieprov på fredag som jag måste plugga till. Men jag vill verkligen få ut något litet till er, så imorgon ska jag se om jag hinner skriva en liten bit c:
24 okt, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen