Husalf
Forum > Mugglarportalen > Husalf
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Claus Ricardstone
Elev |
Och så kan man kanske spela spel med dem?
19 feb, 2012 19:09 |
|
Boba
Elev |
Ja, det vore kul att ha en husalf!
19 feb, 2012 19:17 |
|
ElvinLC
Elev |
Man kanske kunde välja om den var fri eller inte, men om den ska spela spel åt en så måste den nog få lön, annars kommer man tjäna för mycket.
Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 20 feb, 2012 09:39 |
|
kkkattie
Elev |
FISA märken hade varit kul
20 feb, 2012 10:47 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker att idén är bra, det där med att man kan ha de på sin profil och betala de och så. Men vad skulle vara meningen med de egentligen? De skulle ju bara pryda ens profil så att man kunde stoltsera med att man är en tillräckligt fin person för att ha en egen husalf!
20 feb, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Man borde få hitta Alferna sjelv. Dom borde få välja sjelva om dom vill eller inte. skulle vi få alfer måste någon starta FISA som Hermione gorde. Ja, som om man är inne i ett forum så kommer det upp en liten husalf helt plötsigt och så står det: Du har hittat en herrelös husalf blablablabla, eller nått. Så kan man typ klicka på ''tillfråga om att få bli herre/matmor''. ^^) 20 feb, 2012 15:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Menar du här på Mugglis?
20 feb, 2012 17:52 |
|
Disa
Elev |
Kör som med Dobby? Man spelar spel, gör inlägg och om inläggen är särskilt bra eller vänliga eller om man hamnar på en topplista så får man en husalf - som vän?
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 feb, 2012 09:16 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
22 mar, 2012 11:51 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 mar, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen