Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
Forum > Harry Potter > Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Love_Mugglare
Elev |
Chokladgrodor verkar vara jättegott, och BBB låter så spännande!
Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 9 feb, 2012 18:47 |
|
Whya
Elev |
Surrande smaskbin! jag vill så gärna veta hur de smakar, men också chokladgrodor (så kan man få ett kort!
9 feb, 2012 18:58 |
|
E
Elev |
9 feb, 2012 19:02 |
|
Dobby...
Elev |
Chokladgrodor såklart!
9 feb, 2012 19:53 |
|
Långstrumpa
Elev |
Honungsöl och BBB!!!
11 feb, 2012 19:03 |
|
96hpevanescence
Elev |
Honungsöl har jag läst någonstans att det typ finns, men jag skulle nog vilja smaka på typ Bertie Botts Bönor eller Chokladgrodor
11 feb, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
BBB i alla smaker, lätt.
Eller, BBB's går ju faktiskt att köpa, så jag tar Chokladgrodor. 11 feb, 2012 19:21 |
|
kakan42
Elev |
bbb eller chokladgrodor
11 feb, 2012 19:28 |
|
Train
Elev |
11 feb, 2012 21:17 |
|
Pumpkin99
Elev |
12 feb, 2012 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen