Bertie Botts bönor IRL.
Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min syster köpte mig en bertie bott's ask till mig när hon hade varit Au Pair i London för några månader sedan
Det äckligaste var hundmat, fy vad äckligt det var. 4 feb, 2013 07:24 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
I min ask med bönor finns det ruttet ägg
De godaste tyckte jag var tutifruti bönorna *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 feb, 2013 15:34 |
Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen