Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bertie Botts bönor IRL.

Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Min syster köpte mig en bertie bott's ask till mig när hon hade varit Au Pair i London för några månader sedan Den godaste smaken var nog våtservetter eller tandkräm xD Det smakade fräscht...
Det äckligaste var hundmat, fy vad äckligt det var.

4 feb, 2013 07:24

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


I min ask med bönor finns det ruttet ägg
De godaste tyckte jag var tutifruti bönorna

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 feb, 2013 15:34

1 2 3

Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.

Du får inte svara på den här tråden.