Skulle du kunna tänka dig att skänka till F.I.S.A?
Forum > Harry Potter > Skulle du kunna tänka dig att skänka till F.I.S.A?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Långstrumpa
Elev |
lugnt att jag skulle!
11 feb, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Nej.
Spoiler: Tryck här för att visa! 11 feb, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Ja, det hade jag gjort.
11 feb, 2012 19:20 |
|
ginnyw123
Elev |
Ja, jag skulle kunna tänka mig det, eftersom F.I.S.A handlar om rättvisa och jämnlikhet, men samtidigt, som Sannaaa säger, så vill vissa alfer arbeta och inte vara fria, men det känns ändå som om det skulle vara en god gärning att skänka pengar dit
11 feb, 2012 19:29 |
Forum > Harry Potter > Skulle du kunna tänka dig att skänka till F.I.S.A?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen