När en magiker dör.
Forum > Harry Potter > När en magiker dör.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tänk vad sjukt sorgligt om de skulle komma till olika ställen efter döden, jag menar då skulle ju till exempel Hermione aldrig få träffa sina föräldrar efter döden. =(
5 feb, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja det skulle vara hemskt!Tänk vad sjukt sorgligt om de skulle komma till olika ställen efter döden, jag menar då skulle ju till exempel Hermione aldrig få träffa sina föräldrar efter döden. =( 5 feb, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
Men tänk om dem dör om det blir ombytta roller så att mugglarna och ynkarna får magiska krafter och magikerna berövas sina krafter.
5 feb, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Intresant ide
5 feb, 2012 15:23 |
|
ikka
Elev |
Jag tror att de kommer till samma plats. Om de kan använda magi eller inte har jag såklart ingen aning om...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 feb, 2012 15:51 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av superdupermikaelah: Om jag inte hade gjort slut på mina tummar skulle du få en! Jag tror att det blir samma för alla. Vi är ju ändå människor allihop, right? Kan man göra slut på sina tummar?! D: Hur många har man i så fall?
5 feb, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Whya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av superdupermikaelah: Om jag inte hade gjort slut på mina tummar skulle du få en! Jag tror att det blir samma för alla. Vi är ju ändå människor allihop, right? Kan man göra slut på sina tummar?! D: Hur många har man i så fall? Man har 3 tummar varje dag. Ganska irriterande ibland faktiskt, speciellt när man tycker om någons inlägg, och sedan kommer på att man har slut på tummar för dagen... 5 feb, 2012 16:38 |
|
Whya
Elev |
5 feb, 2012 18:42 |
Forum > Harry Potter > När en magiker dör.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen