Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tv-tider för alla nördar

Forum > Harry Potter > Tv-tider för alla nördar

1 2 3 4
Användare Inlägg
Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
På Påskafton (lördag) så kommer det visas "Harry Potter och Halvblodsprinsen" på TV4 kl.21:30! YAY! ♥
Jag älskar TV4 ;D
Jag hoppas verkligen att jag kan se den, det är liksom sååå awesome ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

5 apr, 2012 22:29

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades:
"Harry Potter och Hemligheternas kammare"
"Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D)
och "Harry Potter och Fenixorden"! X)
Jag såg allihop!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

Såg Fången från Azkaban på julafton

Och ska absolut se HP6 i övermorgon.

5 apr, 2012 23:02

Dobbysocks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades:
"Harry Potter och Hemligheternas kammare"
"Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D)
och "Harry Potter och Fenixorden"! X)
Jag såg allihop!
_____________________________________________
Pigfarts is real!


jag såg oxå alla!

Even the darkest night will end and the sun will rise once again!

5 apr, 2012 23:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Borttagen:
På Påskafton (lördag) så kommer det visas "Harry Potter och Halvblodsprinsen" på TV4 kl.21:30! YAY! ♥
Jag älskar TV4 ;D
Jag hoppas verkligen att jag kan se den, det är liksom sååå awesome ^^
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades:
"Harry Potter och Hemligheternas kammare"
"Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D)
och "Harry Potter och Fenixorden"! X)
Jag såg allihop!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

Såg Fången från Azkaban på julafton

Och ska absolut se HP6 i övermorgon.
Skrivet av Dobbysocks:
Skrivet av Borttagen:
Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades:
"Harry Potter och Hemligheternas kammare"
"Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D)
och "Harry Potter och Fenixorden"! X)
Jag såg allihop!
_____________________________________________
Pigfarts is real!


jag såg oxå alla!


YAY! Då kan jag slå vad om att TV4 kommer att få jättemånga tittarsiffror imorgon!
___________________________________________________
Pigfarts is real!

6 apr, 2012 11:52

_SanD_
Elev

Avatar


Idag är det Harry Potter och hemligeternas kammare på tv6! Yeey!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

6 apr, 2012 12:20

Dobbysocks
Elev

Avatar


Skrivet av _SanD_:
Idag är det Harry Potter och hemligeternas kammare på tv6! Yeey!



Jippi! vilken tid?

Even the darkest night will end and the sun will rise once again!

6 apr, 2012 13:44

Borttagen

Avatar


Jättebra idè! Själv har man typ inga kanaler men annars var det skitbra!

6 apr, 2012 15:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobbysocks:
Skrivet av _SanD_:
Idag är det Harry Potter och hemligeternas kammare på tv6! Yeey!



Jippi! vilken tid?


Det börjar om 20 min.!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

6 apr, 2012 15:38

Dobbysocks
Elev

Avatar


Ska he
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobbysocks:
Skrivet av _SanD_:
Idag är det Harry Potter och hemligeternas kammare på tv6! Yeey!



Jippi! vilken tid?


Det börjar om 20 min.!
_____________________________________________
Pigfarts is real!



Ska helt klart kolla!

Even the darkest night will end and the sun will rise once again!

6 apr, 2012 15:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobbysocks:
Skrivet av _SanD_:
Idag är det Harry Potter och hemligeternas kammare på tv6! Yeey!



Jippi! vilken tid?


HURRA!!!!!!

6 apr, 2012 17:14

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Tv-tider för alla nördar

Du får inte svara på den här tråden.