Tv-tider för alla nördar
Forum > Harry Potter > Tv-tider för alla nördar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar TV4 ;D På Påskafton (lördag) så kommer det visas "Harry Potter och Halvblodsprinsen" på TV4 kl.21:30! Jag hoppas verkligen att jag kan se den, det är liksom sååå awesome ^^
5 apr, 2012 22:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades: "Harry Potter och Hemligheternas kammare" "Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D) och "Harry Potter och Fenixorden"! X) Jag såg allihop! _____________________________________________ Pigfarts is real! Såg Fången från Azkaban på julafton Och ska absolut se HP6 i övermorgon. 5 apr, 2012 23:02 |
|
Dobbysocks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades: "Harry Potter och Hemligheternas kammare" "Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D) och "Harry Potter och Fenixorden"! X) Jag såg allihop! _____________________________________________ Pigfarts is real! jag såg oxå alla! Even the darkest night will end and the sun will rise once again! 5 apr, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag älskar TV4 ;D På Påskafton (lördag) så kommer det visas "Harry Potter och Halvblodsprinsen" på TV4 kl.21:30! Jag hoppas verkligen att jag kan se den, det är liksom sååå awesome ^^ Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades: "Harry Potter och Hemligheternas kammare" "Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D) och "Harry Potter och Fenixorden"! X) Jag såg allihop! _____________________________________________ Pigfarts is real! Såg Fången från Azkaban på julafton Och ska absolut se HP6 i övermorgon. Skrivet av Dobbysocks: Skrivet av Borttagen: Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades: "Harry Potter och Hemligheternas kammare" "Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D) och "Harry Potter och Fenixorden"! X) Jag såg allihop! _____________________________________________ Pigfarts is real! jag såg oxå alla! YAY! Då kan jag slå vad om att TV4 kommer att få jättemånga tittarsiffror imorgon! ___________________________________________________ Pigfarts is real! 6 apr, 2012 11:52 |
|
_SanD_
Elev |
6 apr, 2012 12:20 |
|
Dobbysocks
Elev |
Jippi! Even the darkest night will end and the sun will rise once again! 6 apr, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Jättebra idè! Själv har man typ inga kanaler men annars var det skitbra!
6 apr, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Det börjar om 20 min.! _____________________________________________ Pigfarts is real! 6 apr, 2012 15:38 |
|
Dobbysocks
Elev |
Ska he
Skrivet av Borttagen: Det börjar om 20 min.! _____________________________________________ Pigfarts is real! Ska helt klart kolla! Even the darkest night will end and the sun will rise once again! 6 apr, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
6 apr, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen