Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Jag gillar Hermione starkt och kommer alltid bära med en del av henne inuti mig! Hon var den karaktär jag först fäste mig vid och hon är den som jag är mest lik till sättet!
4 feb, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Hon är inte min favoritkaraktär, men hon ligger i toppen.
4 feb, 2012 16:24 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag gillar Hermione starkt och kommer alltid bära med en del av henne inuti mig! Hon var den karaktär jag först fäste mig vid och hon är den som jag är mest lik till sättet! ^ Så känner jag också!
4 feb, 2012 16:46 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Nej men hon är fortfarande en favoritkaraktär..
Kanske topp 5 4 feb, 2012 17:01 |
|
Weasley
Elev |
Nej inte direkt, jag gillar mer Harry, Luna, Neville och dom
4 feb, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Hermione är BÄST
4 feb, 2012 18:29 |
|
Lills
Elev |
4 feb, 2012 18:41 |
Forum > Harry Potter > Hermione Granger
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen