Love Belatrix skådespelar roll
Forum > Harry Potter > Love Belatrix skådespelar roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Tonkze: Skrivet av 96hpevanescence: Helena är bäst som Bellatrix! Grymt duktig skådespelerska! Vet ingen annan som kunde gjort henne bättre. Det var tydligen först tänkt att Helen McCrory(Narcissa Malfoy) skulle spela Bellatrix, men det blev ju inte så Och enligt mig så är det bra Jag gillar verkligen Helen McCrory (Tur att hon fick spela Narcissa!) men HBC är den perfekta Bellatrix (enligt mig)! Tänker så också!
11 feb, 2012 19:08 |
|
Pumpkin99
Elev |
Jag älskar Bellatrix roll, hon kanske inte är så snäll mot Hermione och Dobby men hon är så rolig! ♥
12 feb, 2012 00:13 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
mm håller med elr med sirius... men det skulle va så kul att spela hennes roll och så ^_^
I’m a bit dark and twisted. 12 feb, 2012 09:26 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
ja! bellatrix är så rolig!!
12 feb, 2012 09:39 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av "Parvati Patil": Gud jag ville bara säga att den som får spela Belatrix är en sån lyckost hennes roll är bara så galen och aaahh I Love It ♥ Hon som spelar Bellatrix heter Helena Bonham Carter. Och visst skulle det vara kul att få spela Bellatrix, men tänk på att rollen som Helena befann sig i var väldigt svår-spelad. Så man måste vara väldigt duktig skådespelare för att spela Bellatrix, och där tycker jag att Helena gjorde sitt jobb väldigt bra. Håller med fullständigt
12 feb, 2012 09:54 |
|
njasmine
Elev |
helena bonham spelar ju sååå bra
When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always" 12 feb, 2012 09:56 |
|
MagicWand
Elev |
Jag gjorde ett test vilken ond figur i Harry Potter jag var... jag blev Bellatrix.
I have my mother's eyes. 12 feb, 2012 11:04 |
Forum > Harry Potter > Love Belatrix skådespelar roll
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen