Draco Malfoy?
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lumos
Elev |
Är han emo?
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 13 dec, 2010 14:06 |
|
Nox
Elev |
Ja för tusan.
Nox 13 dec, 2010 14:09 |
|
Lumos
Elev |
Han är hot!
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 13 dec, 2010 14:13 |
|
Hampan12
Elev |
Jag är kille så mitt svar är så klart att han inte är snygg.
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 13 dec, 2010 14:26 |
|
Lumos
Elev |
Haha men det rä han!
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 13 dec, 2010 14:31 |
|
Hampan12
Elev |
inte enligt mig
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 13 dec, 2010 14:36 |
|
Lumos
Elev |
Jooooooooo!
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 13 dec, 2010 14:48 |
|
ShutUpMalfoy
Elev |
Draco är faktiskt ganska gullig. ♥
ohemdi. 13 dec, 2010 14:49 |
|
Hampan12
Elev |
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 13 dec, 2010 19:54 |
|
Katie Bell
Elev |
het i böckerna och i min fantasi.
"We gotta' get back to Hogwarts, where everything is magicool"- A Very Potter musical. 13 dec, 2010 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen