istället för...
Forum > Harry Potter > istället för...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
29 jan, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Ja men jag tycker inte att unga pojkar e snygga... dem e för unga för mig.. vill ha riktiga MÄN!
29 jan, 2012 22:15 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja men jag tycker inte att unga pojkar e snygga... dem e för unga för mig.. vill ha riktiga MÄN! Hade varit lite läskigt annars ![]() ![]()
29 jan, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Va? xD
29 jan, 2012 22:20 |
|
J-star Black
Elev |
29 jan, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Hahahaha precis xDMmm Alan Rickman ♥3 Gary Oldman ♥♥♥♥
29 jan, 2012 22:25 |
|
J-star Black
Elev |
29 jan, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Vem tkr duda?
29 jan, 2012 22:47 |
|
Savi
Elev |
Jag skulle ha blivit riktigt irriterad. Alltså, åh. Det hade verkligen förstört allt och det skulle känts... jag vet inte... Samtidigt har ju allt till sista kapitlet varit sjukt bra så...
29 jan, 2012 23:54 |
|
rupert_grint
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahahaha precis xDMmm Alan Rickman ♥3 Gary Oldman ♥♥♥♥ Har du sätt Gary Oldman i red riding hood? "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 30 jan, 2012 07:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen