Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Visste ni att.....

Forum > Harry Potter > Visste ni att.....

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Fang
Elev

Avatar


^ Vi ignorerar dig inte, vi kanske inte bara kanske har nåt att skriva om dina inlägg.

24 jan, 2012 16:48

Narcissa Lestrange
Elev

Avatar


Awesome grejor!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F592f0196a72eb58274ff58f9c40de991.gif

24 jan, 2012 16:48

Severus10
Elev

Avatar


DET HAR NI ALDRIG-

24 jan, 2012 16:51

Suni
Elev

Avatar


Coola grejs

24 jan, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
SLUTA IGONERA DET JAG SKRIVER.


Ingen ignorerar det som du skriver. Folk vill ju som du skriva egna saker, ellerhur? Det kommer inte hjälpa att capslocka eller tvinga folk till saker. För en ödmjuk diskution istället ^_^
/Sirre

24 jan, 2012 17:34

Ginny00
Elev

Avatar


Jag visste en del, men fick också reda på sjukt mycket

24 jan, 2012 17:37

Freja
Elev

Avatar


Jag visste allt av det där

Everything is Dramione and nothing hurts.

24 jan, 2012 17:45

Quidditchspelaren
Elev

Avatar


Jag lärde mej en del Bra fakta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FQR8m21Hkb4eLm%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2Fl0IyorQJAXdokSDxm%2Fgiphy.gif

24 jan, 2012 17:50

Safrina
Elev

Avatar


Att George aldrig mer kunde frammana en patronus efter Freds död är nog det sorgligaste jag någonsin har hört.

...Och vackraste.


Dock visste jag det redan men ändå

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

24 jan, 2012 17:58

Galaxus
Elev

Avatar


Skrivet av Safrina:


...Och vackraste.


På vilket sätt är det vackert att aldrig kunna tänka på ett glädjefyllt minne?

24 jan, 2012 18:00

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Visste ni att.....

Du får inte svara på den här tråden.