Ang. Snape i sista boken/filmen
Forum > Harry Potter > Ang. Snape i sista boken/filmen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
varför handlar alla trådr om att folk dör?
23 jan, 2012 19:00 |
|
gedric
Elev |
Vet inte antagligen för att det är så många som gör det plus att man inte vill att ens "favoritperson" ska dö
tror det iaf
Harry är awesome !
23 jan, 2012 19:01 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Severus10: Om jag skrev tips så skulle ni kunnat tipsa. Men du skrevjag HJÄLP: det betyder att man ska hjälpa mig att söka. Ä Men ta det lugnt ! Apparently vet ingen speciellt mycket om det. Ta och Google det du själv istället. Elr kan du inte söka på Google själv ? -.- Och det kanske inte ens finns på nätet ^^
23 jan, 2012 19:07 |
|
Severus10
Elev |
JAG SKREV HJÄLP INTE TIPS
23 jan, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Förlåt men med din attityd vill ingen hjälpa dig.
23 jan, 2012 19:17 |
|
Abrakadabra
Elev |
23 jan, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Förlåt men med din attityd vill ingen hjälpa dig. Håller med till tusen... du låter liksom lite.... jaa... argsinnig 23 jan, 2012 19:31 |
|
Severus10
Elev |
Arg?
Nej tack. Glad Dessutom hade ni hjälpt mig direkt i stället för att vara otrevlig så hade jag kunnat se det nu 23 jan, 2012 19:44 |
|
Jessica Tonks
Elev |
23 jan, 2012 19:58 |
|
Severus10
Elev |
Är man medlem här så får man tåla att det inte är Spolier eftersom detta är ett HP forum och spoilar jag så är det ingen som ser.
Man ska inte behöva trycka på något för att se texten 23 jan, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen