Elevhem!
Forum > Harry Potter > Elevhem!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är Gryffindorare och hade inte velat byta ^^
23 jan, 2012 09:47 |
|
Bellow
Elev |
skulle aldrig vilja byta, kan inte byta!
Slytherin forever! Join The Dark Side. NOW! ♆ 23 jan, 2012 10:02 |
|
Tonkss
Elev |
23 jan, 2012 10:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag ÄR en Slytherinare in i själen och skulle inte vilja byta så som jag är ^^
MEN jag har stor respekt för Ravenclaware och har alltid önskat ha ett huvud på skaft likt deras egenskaper. Haha men men, that's life ^^'' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jan, 2012 11:52 |
|
Mountain
Elev |
Jag skulle bli galen på sorteringshatten om jag hamna i Slytherin!!!
23 jan, 2012 17:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-23 kl. 17:32
|
|
Borttagen
|
Jag är en GryffinPuff, men skulle gärna vilja vara lite mer Slytherin...
23 jan, 2012 17:29 |
|
Quidditchspelaren
Elev |
23 jan, 2012 17:43 |
|
Weasley
Elev |
Ravenclaw, men Griffyndor är allt bra dom också
23 jan, 2012 17:56 |
|
moii
Elev |
23 jan, 2012 17:56 |
|
Ella01
Elev |
Alla!
✩✩✩ 23 jan, 2012 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen