the noble collection
Forum > Harry Potter > the noble collection
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
22 feb, 2012 17:50 |
|
Rawenclaw98
Elev |
22 feb, 2012 17:54 |
|
Miss Black
Elev |
Så, har jag förstått det rätt. Måste man maila the noble colection så att man får ett paper för att kunna köpa?
Jag vill köpa en sak som bara finns där. Föresten har jag Harrys trollstav som lyser, Ginnys, En gallion, en sikel, en knuting, Hogwarts klädnad, Gryffindoreslips, Harrys låda, En AWSOM Harry Potter fakta bok och Fantastiska vidunder och var mn hittar dem. Så det var allt jag kan komma på! Man kan köpa jääätte coola saker på sienc ficktion-bokhandeln. Vet inte om det stavas så... Min bokblogg
23 feb, 2012 16:13 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Miss Black: Så, har jag förstått det rätt. Måste man maila the noble colection så att man får ett paper för att kunna köpa? Jag vill köpa en sak som bara finns där. Föresten har jag Harrys trollstav som lyser, Ginnys, En gallion, en sikel, en knuting, Hogwarts klädnad, Gryffindoreslips, Harrys låda, En AWSOM Harry Potter fakta bok och Fantastiska vidunder och var mn hittar dem. Så det var allt jag kan komma på! Man kan köpa jääätte coola saker på sienc ficktion-bokhandeln. Vet inte om det stavas så... awesome, vill också ha en Harry Potter klädnad! men vet dock inte om det är så på den engelska... ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
23 feb, 2012 16:37 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Jag tror faktiskt att jag ska köpa Snaptes trollstav ♥ Narcissas, Tonks, Lupins eller Dumbledores svårt val
![]()
11 mar, 2012 18:22 |
|
Josefine96
Elev |
Jag har Snape, Harry, Cho, Sirius, Hermione (x2), Ron, Ginny, Neville, Fred, George och Lunas båda trollstavar. Har även tidsvändaren, en Ravenclawslips, Slytherin's locket (Vad sjutton heter det på svenska nu igen? xD) och en spådomskula
11 aug, 2012 18:41 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Josefine96: Jag har Snape, Harry, Cho, Sirius, Hermione (x2), Ron, Ginny, Neville, Fred, George och Lunas båda trollstavar. Har även tidsvändaren, en Ravenclawslips, Slytherin's locket (Vad sjutton heter det på svenska nu igen? xD) och en spådomskula NO SHIT!!!!! avundsjuuk... ("MAMMA JAG VILL HA ALLT DEHÄ PÅ RUTAN!!!!" "Va e de nu då..." mamma svimmar...) Imagination and dreaming is my life 11 aug, 2012 19:29 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Skrivet av Josefine96: Jag har Snape, Harry, Cho, Sirius, Hermione (x2), Ron, Ginny, Neville, Fred, George och Lunas båda trollstavar. Har även tidsvändaren, en Ravenclawslips, Slytherin's locket (Vad sjutton heter det på svenska nu igen? xD) och en spådomskula NO SHIT!!!!! avundsjuuk... ("MAMMA JAG VILL HA ALLT DEHÄ PÅ RUTAN!!!!" "Va e de nu då..." mamma svimmar...) Hahahahaha!! Säger bara: Månadspeng= spara till HP-relaterade saker
11 aug, 2012 19:33 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Josefine96: Skrivet av LaylaCatcher: Skrivet av Josefine96: Jag har Snape, Harry, Cho, Sirius, Hermione (x2), Ron, Ginny, Neville, Fred, George och Lunas båda trollstavar. Har även tidsvändaren, en Ravenclawslips, Slytherin's locket (Vad sjutton heter det på svenska nu igen? xD) och en spådomskula NO SHIT!!!!! avundsjuuk... ("MAMMA JAG VILL HA ALLT DEHÄ PÅ RUTAN!!!!" "Va e de nu då..." mamma svimmar...) Hahahahaha!! Säger bara: Månadspeng= spara till HP-relaterade saker 6 år????!!! (hehe då mamma gav hp ettan första gången läst ja typ första sidan o gav tillbaka den. "tråkig." ÅÅÅÅH va ja ångrar de!!! Imagination and dreaming is my life 11 aug, 2012 19:36 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Skrivet av Josefine96: Skrivet av LaylaCatcher: Skrivet av Josefine96: Jag har Snape, Harry, Cho, Sirius, Hermione (x2), Ron, Ginny, Neville, Fred, George och Lunas båda trollstavar. Har även tidsvändaren, en Ravenclawslips, Slytherin's locket (Vad sjutton heter det på svenska nu igen? xD) och en spådomskula NO SHIT!!!!! avundsjuuk... ("MAMMA JAG VILL HA ALLT DEHÄ PÅ RUTAN!!!!" "Va e de nu då..." mamma svimmar...) Hahahahaha!! Säger bara: Månadspeng= spara till HP-relaterade saker 6 år????!!! (hehe då mamma gav hp ettan första gången läst ja typ första sidan o gav tillbaka den. "tråkig." ÅÅÅÅH va ja ångrar de!!! ^^ förstår det!
11 aug, 2012 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen