Magi finns verkligen på riktigt!
Forum > Harry Potter > Magi finns verkligen på riktigt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag är en häxa. Mitt brev är bara lite försenat
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jan, 2012 15:22 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Mitt med men jag säker att det kommer på min 14-årsdag den 1 feb ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
26 jan, 2012 15:33 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Jag har vetat det sedan min barndom, trollade bort ett mynt en gång, höll det hårt som fan i min hand och det försvann. Jag letade på golvet, men det syntes inte till. Jag hörde det aldrig landa heller. Sedan har jag också haft drömmar som har hänt i verkligheten.
![]()
8 feb, 2012 08:46 |
|
Ms.Markus
Elev |
Ja, såklart magi finns! Den är 100% verklig. Den är kanske inte lika tydlig som i Harry Potter-världen men den finns, helt klart!
![]()
8 feb, 2012 09:03 |
|
ronnyponny
Elev |
min mamma och min mormor har också sett en liten tomte, i det höga gräset stack det upp något litet grått men sen försvann den jätte fort!
8 feb, 2012 13:03 |
|
Corinne
Elev |
Jag tror också det finns magi
Den siste fienden som förintas är döden. 8 feb, 2012 13:26 |
|
gedric
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Coolt men håller med dig det kan ju vara så att om man har träffat en trollkarl så har den gjort glömma trollformeln Som rubriken säger: Magi finns verkligen på riktigt! Ni kanske tror att jag skojar nu men min mormor och min mamma är synska. Och med det menar jag att dom drömmer om en del saker som ska hända! Och när mamma var liten så hade dom en tomte(hustomte) på deras gård! Jag skojar inte! Så magi finns!
Harry är awesome !
8 feb, 2012 13:41 |
|
Littlekitten
Elev |
Jag tror också att magi finns! Jag såg faktiskt ett tvättäkta spöke i typ trean eller tvåan... Det var jätteläskigt... Dessutom brukar jag ibland få jätteont i huvudet även om jag inte slagit mig eller nåt...
8 feb, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
No way! Är det sant? XD
_____________________________________________ Pigfarts is real! 8 feb, 2012 14:11 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Kag tror att magi finns! Det är jag hundra på! Och jag hoppas att jag är en häxa...
8 feb, 2012 14:36 |
Forum > Harry Potter > Magi finns verkligen på riktigt!
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen