vilken är bästa boken?
Forum > Harry Potter > vilken är bästa boken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Rowling
Elev |
Första boken är ju bäst för då börjar ju allt men sista är också jätte bra. Fast alla är ju super duper bra. Åhh.. nu vart de svårt så jag säger att alla är lika bra!
"Of course it is happening inside your head Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore 9 jan, 2013 17:27 |
|
moaskywalkr
Elev |
chamber of secrets
vet inte riktigt varför, jag bara älskar känslan i den boken + tom riddle det var även den första filmen jag såg (innan jag ens hade läst böckerna), så det kanske är lite det också 9 jan, 2013 17:30 |
|
joel dumbledore
Elev |
det är 7
Join the dark side, we have cookies. :D 10 jan, 2013 07:31 |
|
hermonii
Elev |
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 10 jan, 2013 10:08 |
|
Tamburlaine
Elev |
Tycker absolut femte boken är bäst ^^ Älskar delarna av skolåret då, med Umbridge och DA. Harry är dessutom otroligt awesome i den boken ; ) ("There's no need to call me 'sir', professor."
Fenixordern är också den bok jag grät mest i, då stackars Tramptass dog </3
10 jan, 2013 11:09 |
|
expulso
Elev |
jag tycker alla är super bra!
har verkligen svårt att välja den bästa.. men om jag måste välja en så blir det nog dödsrelikerna
10 jan, 2013 11:38 |
|
A.k
Elev |
Jag tycker nog Den flammande bägaren.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 10 jan, 2013 11:53 |
|
Wizzy
Elev |
Jag tycker Fenixorden är bäst
Det händer mycket, och man får en mycket bättre bild av många av de andra eleverna än bara Harry, Ron och Hermione. Sedan är det ju ett kaptiel om Marodörerna vilket man bara måste älska “There are all kinds of courage,' said Dumbledore, smiling. 'It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” 10 jan, 2013 14:00 |
|
Royal
Elev |
Jag älskar alla böckerna, men om jag måste välja så blir det nog Dödsrelikerna eller Fenixorden... Men vad tusan var meningen med att Sirius Black dog?
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 10 jan, 2013 15:05 |
|
spöke123
Elev |
dödsrelikerna lugnt
mohaha!!! 10 jan, 2013 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen