Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

såg filmen

Forum > Harry Potter > såg filmen

1 2 3 4
Användare Inlägg
Biibah<3
Elev

Avatar


Jag var och se den 2 gånger. båda gångerna blev jag jätte rädd för ormen, jag trillade nästan av stolen första gången... Men den var jätte bra, jag skulle inte hellr minda om den skulle ha blivit 5 h lång.

6 jan, 2011 14:44

Emelie
Elev

Avatar


De borde göra en harry potter serie i stället, så kan den bli lite längre

"dont worry, you're just as sane as I am..."

6 jan, 2011 16:07

Beata
Elev

Avatar


Filmen var superbra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

28 jan, 2011 16:49

Magic girl!!!
Elev

Avatar


Jag blev jätteirreterad när den slutade mitt i... Fast en att jag visste att den skulle göra det innan! Gud så jag längtar till nästa del!!!!!!

28 jan, 2011 16:58

Sweeney
Elev

Avatar


Var och såg den två gånger xD

trodde att de skulle bryta i Godric's Hollow.

28 jan, 2011 17:02

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


wihao den är asbra ^^

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

28 jan, 2011 17:32

jan
Elev

Avatar


Skrivet av luna-lovegood:
såg harry potter och dödsrelikerna på bio idag.
den var bra men den slutade jättedåligt. Jag önskar att det var allt på en gång och att den var 5 timmar lång. Men den skulle nog vara bättre om serien aldrig slutade.



Okej !!!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

28 jan, 2011 18:32

Buckbeak
Elev

Avatar


Filmen är bra,bra,bra....bäst!

"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes"

28 jan, 2011 19:08

Långstrumpa
Elev

Avatar


ja det är jobbigt att dom måste dela böckerna när dom blir film

5 jan, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Jag säger till mig själv alltid innan filmen börjar: VÄNTA MED LÄSKEN! Men jag kan inte låta bli
____________________________________________

Ravenclaw FOREVER

5 jan, 2012 14:54

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > såg filmen

Du får inte svara på den här tråden.