Hur uttalar man...
Forum > Harry Potter > Hur uttalar man...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Långstrumpa
Elev |
akkio
17 jan, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Akkio och Proteggo typ x)
17 jan, 2012 14:15 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
17 jan, 2012 16:03 |
|
Matizze
Elev |
17 jan, 2012 16:41 |
|
Jessica Tonks
Elev |
17 jan, 2012 19:10 |
|
amie
Elev |
jag säjer acio/akio och protego
stolt medlem i TGL 17 jan, 2012 19:55 |
|
beccie99
Elev |
Jag lyssnar (inläst bok) på harry potter och hemligheternas kammare. Uppläsaren uttalar flera ord helt fel!
Dessa uttalar han som det stavas; ○ Hermione ○ Snuffles ○ Hufflepuff ○ Dumbledore ○ Obliviate Det finns fler man jag kommer inte ihåg fler... Det var allt jag hade att säga, men troligtvis var det ingenting vettigt... :/ 18 jan, 2012 08:15 |
|
Ginny00
Elev |
Akkiöu typ. Och Pråteeego.
18 jan, 2012 08:44 |
|
Borttagen
|
Akkio och Protego.
18 jan, 2012 10:56 |
|
Weasley
Elev |
18 jan, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen