Så att det känns i hjärtat...
Forum > Harry Potter > Så att det känns i hjärtat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Olivizza
Elev |
Tycker inte att du ska känna dig som en barnunge, för här känner vi väl nästan alla så?
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 16 jan, 2012 18:35 |
Forum > Harry Potter > Så att det känns i hjärtat...
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen