Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

sommarlovsmorgon

Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon

1 2 3
Användare Inlägg
Lisen563
Elev

Avatar


och så kallar dom sig hp fans

18 jan, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


Ursäkta men... vad har "sommarlovsmorgon" med att några ungar tror att de dricker Honungsöl i ettan att göra?

18 jan, 2012 18:58

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ursäkta men... vad har "sommarlovsmorgon" med att några ungar tror att de dricker Honungsöl i ettan att göra?
det var i sommarlovsmorgon


18 jan, 2012 19:12

prongs
Elev

Avatar


meh typiskt mugglare, ÅH!!! :@

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

18 jan, 2012 19:56

cirklar
Elev

Avatar


Något som jag också störde mig lite på var att de sa "Abra kadabra simsalabim" istället för "Accio vispgrädde".

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

18 jan, 2012 20:05

Borttagen

Avatar


Dessutom innehåller honungsöl alkohol :3 SVT(?) då, uppmuntra ungar till att supa direkt på morgonen -.-'

18 jan, 2012 20:08

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Dessutom innehåller honungsöl alkohol :3 SVT(?) då, uppmuntra ungar till att supa direkt på morgonen -.-'
Ja svt! dom är dåliga och har med "Harry Potter fans" som inte kan något. Dom kune ha frågat någon på mugglis istället.

18 jan, 2012 20:42

harrypotter tjejen
Elev

Avatar


Jag fattar inte riktigt heller?

Harry Potter är bäst <3

18 jan, 2012 21:06

1 2 3

Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon

Du får inte svara på den här tråden.