sommarlovsmorgon
Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
och så kallar dom sig hp fans
18 jan, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Ursäkta men... vad har "sommarlovsmorgon" med att några ungar tror att de dricker Honungsöl i ettan att göra?
18 jan, 2012 18:58 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: det var i sommarlovsmorgonUrsäkta men... vad har "sommarlovsmorgon" med att några ungar tror att de dricker Honungsöl i ettan att göra? 18 jan, 2012 19:12 |
|
prongs
Elev |
meh typiskt mugglare, ÅH!!! :@
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 18 jan, 2012 19:56 |
|
cirklar
Elev |
Något som jag också störde mig lite på var att de sa "Abra kadabra simsalabim" istället för "Accio vispgrädde".
18 jan, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Dessutom innehåller honungsöl alkohol :3 SVT(?) då, uppmuntra ungar till att supa direkt på morgonen -.-'
18 jan, 2012 20:08 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja svt! dom är dåliga och har med "Harry Potter fans" som inte kan något. Dom kune ha frågat någon på mugglis istället.Dessutom innehåller honungsöl alkohol :3 SVT(?) då, uppmuntra ungar till att supa direkt på morgonen -.-' 18 jan, 2012 20:42 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
Jag fattar inte riktigt heller?
Harry Potter är bäst <3 18 jan, 2012 21:06 |
Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen