Sugas in i Harry Potter
Forum > Harry Potter > Sugas in i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1:an och 4:an.
Harry utsätts för fara, men inte jag. Han klarar sig själv, det vet jag. Om jag bara håller mig undan kan jag njuta av sortering, jul på hoggy och The Yule bal. 8D 15 jan, 2012 09:13 |
|
Josie Malfoy
Elev |
Alla, vill hjälpa till att besegra Voldie
Fast måste jag välja blir det nog trean eller femman, vill träffa Lupin och Sirius, och ge Umbridge en käftsmäll... Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 15 jan, 2012 09:30 |
Forum > Harry Potter > Sugas in i Harry Potter
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen