Hur uttalar du... ?
Forum > Off Topic > Hur uttalar du... ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Hörmajni
Ravenclaw. We are the vinners! 5 dec, 2010 16:12 |
|
Siria
Elev |
LunaunderstreckLoovegood understreck
5 dec, 2010 16:34 |
|
Borttagen
|
Her- my-åh- ni Gran-ger
5 dec, 2010 16:42 |
|
Borttagen
|
Nässillinni
5 dec, 2010 16:57 |
|
Whatsername
Elev |
hattmakaren xD
5 dec, 2010 17:16 |
|
parkinson123
Elev |
5 dec, 2010 17:28 |
|
Whatsername
Elev |
pak (brittiskt uttal av park >: ), inson ett två tre
5 dec, 2010 17:33 |
|
Cyachi
Elev |
Wats-här-nejm!
...eller nej, inte riktigt. Men blir så trist att skriva "Whatsername", känns rätt uppenbart hur det uttalas. 9 dec, 2010 17:48 |
|
Snövinge
Elev |
Ksyjaji
fråga mig inte varför, men så blir det när jag ser det We are all wizards. Even Ron. 9 dec, 2010 17:51 |
|
Borttagen
|
Snövinge xD
9 dec, 2010 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen