Gråter du?
Forum > Harry Potter > Gråter du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är den största lipsillen här, det kan jag nästan slå vad om.
Dör någon i film/bok - Jag gråter Gråter någon på film - Jag gråter Är någon sjukt lycklig i film/bok - Jag gråter Att gråta är min undermedvetna lösning på allt. Det är smått jobbigt. 13 jan, 2012 01:41 |
|
Ms.Markus
Elev |
^ Så är det för mig också.... Jag gråter inte bara till Harry Potter, typ i slutet av Disneys Mulan-film så gråter jag x) vet inte varför... och typ, ja, Disney-filmer i största allmänhet xDD
![]()
13 jan, 2012 09:01 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gråter mest när någon dör.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2012 09:52 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Asså, brukar typ inte gråta när jag läser eller ser på film... Men har hänt när jag läser HP nån gång, minns inte när dock xd
13 jan, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
Na. Har aldrig gråtit över en bok/film. Det är liksom... Inte mitt sätt att hantera saker.
13 jan, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
jag får också tårar i ögonen i sista filmen på några ställen. typ när de gråter i filmen i princip
+ när dobby dör fast jag säger att jag måste på toa, drika eller nåt liknande när någon annan är med!! jag sitter och kollar på 5:an sirius do just 13 jan, 2012 13:42 |
|
Dragonflies
Elev |
Nej, gråter inte. Men tycker ändå att den är mycket sorglig på vissa ställen.
13 jan, 2012 13:59 |
|
ChoLover
Elev |
"join the dark side"♆ gå in på min blogg http://myyrules.bloggplatsen.se/ please 13 jan, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Har aldrig gråtit till Harry Potter, men däremot blev jag helt förstörd när Fred dog.
13 jan, 2012 14:48 |
|
fail-chan
Elev |
15 jan, 2012 06:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen