Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna ♥
Och Fleur, Gabrielle, Rowena, Nymphadora... ♥ 12 jan, 2012 08:02 |
|
J-star Black
Elev |
12 jan, 2012 09:06 |
|
Borttagen
|
Draco
Scorpius Roxanne Rowena Andromeda Fleur Nymphadora Ginivera Bellatrix Sirius 12 jan, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
Rowena & Astoria är också väldigt fina namn, ju för sig.
12 jan, 2012 10:50 |
|
Emme Lestrange
Elev |
12 jan, 2012 12:38 |
|
Lills
Elev |
12 jan, 2012 14:22 |
|
Elphaba
Elev |
Det finns så många namn som är hemskt fina :3
Jag är faktiskt väldigt fäst vid namnet Minerva, tycker att det är väldigt vackert av någon anledning. Sedan har vi ju Luna Sirius Remus Lucius Hermione Andromeda Astoria Draco Albus Severus Lily Skulle kunna fortsätta i en evighet! Läs gärna mina fanfictions; Som du (Lily och Petunia) och Andromedas val. ^^ 12 jan, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Remus och Albus ftw!
12 jan, 2012 14:44 |
|
Sirius_Musta
Elev |
12 jan, 2012 15:09 |
|
Racelly
Elev |
Jag älskar Minerva och Remus
You don't have to call me sir, professor 12 jan, 2012 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen