favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Husky
Elev |
Mrs Weasley och Mr weasley
Dom är ur coola Men av sötast är det nog Lupin och tonks '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 7 dec, 2010 20:01 |
|
Lumos
Elev |
Nej men vilka konstiga par ni gillar X)
Det sötaste paret är ju Harry och Ginny. Det skulle ju bara vara as konstigt om Hermione var med Harry... nää usch! Men några som är väldigt söta är George och Angelina Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 7 dec, 2010 20:22 |
|
ItsSoFluffy
Elev |
Vet inte ._.
Draco Malfoy <3 | Slytherin for ever | A very Potter musical <3 7 dec, 2010 21:58 |
|
Emelie
Elev |
Draco och ginny skulle bli ett fint par...
Men av existerande par tycker jag om Ron och Hermione. "dont worry, you're just as sane as I am..." 7 dec, 2010 22:25 |
|
Nagini
Elev |
Skrivet av HermioneGranger: är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna nej så här Ron-Hermione,Ginny-Harry,Neville-Luna VARFÖR INTE NEVILLE OCH LUNA J.K VARFÖR!!!! tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 8 dec, 2010 20:12 |
|
Emelie
Elev |
men luna kan inte bli ihop med någon, det passar inte ihop med hennes personlighet!
"dont worry, you're just as sane as I am..." 8 dec, 2010 22:42 |
|
padfoot
Elev |
Lily & James ♥
Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 9 dec, 2010 21:25 |
|
Gwenog Jones
Elev |
George Weasley & Alicia Spinnet
"You see... I'm holy. Holey, Fred, geddit?" "Pathetic, pathetic! With the whole wide world of ear-related humor before you, you go with holey?" 10 dec, 2010 02:03 |
|
Emelie
Elev |
De var ju inte ens ett par...
"dont worry, you're just as sane as I am..." 10 dec, 2010 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneGranger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HermioneGranger: är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna Men ueh...Det ska vara Ron-Hermione, Ginny-Harry, Luna-Neville. neeej det är det där självklara som har varit hela tiden det är bara uäääk... Tråkigt, Neville är ju inte populär men det är Ginny så dom passar bra ihop och dessutom det är lite äckligt att vara gift med sin bästis bror/syster, Hermione och Ron är ju självklart och så mycket som dom bråkar undar man ju hur länge deras äktenskap kommer hålla så det ska vara Harry och Hermione. Har bara jag lagt märke till hur kär Luna är i Ron? hon pratar ju med honom jätte ofta, så dom passar ihop och det hade bara varit kul eftersom han förut tyckte att hon var lite konstig, så jag tycker att det ska vara så^^ Äckligt? vafan är problemet, Harry och Ron är inte släkt, vad får du det äckliga ifrån? Luna och Neville är liksom självklara, båda är väldigt udda men så ärliga och snälla, och Ron och Hermione bråkar antagligen för att dem gilalr vrandra. Ron skyddar ju alltid Hermione även om dem nyss bråkat med varandra! 10 dec, 2010 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen