Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Allmäna förslag! :D

Forum > Mugglarportalen > Allmäna förslag! :D

1 2 3
Användare Inlägg
Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Men alltså, alla som tycker att mugglarportalen ska bli bättre på mobilen: Det är ju inte ens till för att mugglarportalen ska vara på mobilen? Visst, ni kan ju gå in här på mobilen om ni vill, men ni får räkna med att det inte funkar lika bra om ni inte är på en dator. =)

Nej, du har rätt i att Mugglarportalen egentligen inte ska finnas på Mobilen - om man går in på Internet. Men mitt förslag var att man skulle anpassa det - göra en app - för mobilbruk!

Jo, jo, jag förstår hur du tänker.

Okej

17 maj, 2012 18:32

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Allmäna förslag! :D

Du får inte svara på den här tråden.