Film om Harrys och Ginnys barn.
Forum > Harry Potter > Film om Harrys och Ginnys barn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellociraptor
Elev |
Klart man måste... det är typ som Star Wars ep I i 3D. Det kommer suga, men man måste se den.
7 jan, 2012 23:06 |
|
J-star Black
Elev |
Jag tror att det bara skulle förstöra allt
bara bli en dålig uppföljare utan någon mörk makt man känner igen ![]() ![]()
7 jan, 2012 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Men man behöver ju bara skriva lite av vad som händer på Hogwarts etc. Inte en hel bok!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 23:09 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av hyperion: Jag har aldrig tänkt på det, men nu när du säger det så... Man måste ju typ shippa Scorpius/Albus om man shippar Drarry Om Rowling nu skrev en bok om det, så visst. Men jag vill inte ha en bok om det, för Scorpius och Albus kommer säkerligen inte bli ihop, och det skulle förstöra allting för mig. Och sen skulle det aldrig kunna bli lika bra som de 7 HP böckerna vi har, så nej. I don't want it. Exakt. It's the mini-Drarry that can happen. Och eftersom Rowling inte har skrivit något, så kan ingen komma och säga att det är fel för att det inte är canon, eftersom det inte finns något canon! Wooh. ![]()
7 jan, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
Jag skulle både gilla och ogilla det... Som kul men samtidigt tråkigt, eftersom att jag gärna fantiserar om deras barn, vilka de blir vänner med, vilka coola saker de kommer uppleva osv.
7 jan, 2012 23:48 |
|
9te
Elev |
7 jan, 2012 23:55 |
|
SagaS
Elev |
Skrivet av Borttagen: SagaS: Vem vet...det kanske kommer en ny ondska. En kraftfullare ondska en någonsin! Annars skulle jag vilja ha en bok/film om marodörernas tid The evil times are gone.. Tror jag. :3 Men ja, vem vet..
8 jan, 2012 14:10 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
det skulle va kul om dem gör en film om harrys, ginnys, hermiones och rons barn!
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
8 jan, 2012 16:22 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Nja kanske det...
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 8 jan, 2012 16:38 |
|
Trudor
Elev |
Alltså, man vill ju bara se mer när den sista filmen slutar, så jag vet inte. Kanske. Albus är i alla fall snygg.. :3
Once a gryff, always a gryff. 8 jan, 2012 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen