Skulle du...
Forum > Harry Potter > Skulle du...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Om någon bara sa det till mig en helt vanlig dag och var sten seriös hade jag svarat ja med en gång tror jag xD Fast varför skulle man aldrig få träffa sin familj? Verkar lite konstigt, höhö.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 23:30 |
|
9te
Elev |
7 jan, 2012 23:59 |
|
Fridz
Elev |
Gud vad svårt. Älskar min familj och mina underbara vänner och skulle inte byta ut dom mot allt i världen. Men om man tänker efter så hittar man säkert nya vänner. Familjen är dock svårare. Men tänk att man skulle få uppleva magi och allt det där..
Går helt enkelt inte att svara på!
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
8 jan, 2012 00:42 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 00:52 |
|
Twix
Elev |
Skulle nog inte göra det, min familj betyder allt för och dom skulle jag inte lämna för alla galleoner i världen! ♥
Förresten, så är det ju inte bara kul att vara Hogwarts-elev, det är inte direkt så att man har roligt med magi hela dagarna, efter ett tag kommer det kännas vanligt och som på en vanlig skola... 8 jan, 2012 01:03 |
|
Maa
Elev |
Jag hade gjort det, gått in i en depression och försökt tagit livet av mig men misslyckats.
Om jag inte hade gjort det, hade jag gått in i en depression och försökt tagit livet av mig men misslyckats. Fml. "Weasley is our king." 8 jan, 2012 01:12 |
|
Simonlack
Elev |
Nej absolut inte! Familj och Vänner är så mycket bättre än magi och Hogwarts, Harry Potter är fantastiskt men Familj, vänner och verkligheten är bättre =)
Lily and James one of the cutest couple of time! 8 jan, 2012 01:20 |
|
adliitam
Elev |
Aldrig i livet! Jag älskar Harry Potter världen så sjukt mycket, men jag älskar min familj och mina vänner mycket mer! ♥
![]() ![]()
8 jan, 2012 01:51 |
|
amie
Elev |
jag skulle värkligen ha gort det
stolt medlem i TGL 8 jan, 2012 02:43 |
|
MizzNina
Elev |
Nej, min familj är jätteviktig för mig, skulle inte lämna de för alltid, för allt i världen.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jan, 2012 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen