vilka är bäst?!
Forum > Harry Potter > vilka är bäst?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maj
Elev |
9 jan, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Fred och George ofc!
9 jan, 2012 17:56 |
|
tite
Elev |
HALLÅ DRACO MALFOY ♥33 Lucius, Snape och vår käre Lord Voldemort är tredje, fjärde och femteplats ♥ FAST BELLATRIX ÄR DÄR NÅNSTANS OCKSÅ (Jag är lite av The Dark Side...)
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 9 jan, 2012 17:58 |
|
Lills
Elev |
9 jan, 2012 17:59 |
|
LauraTree
Elev |
Sirius eller Lupin!!!
De ställer alltid upp för en, ( ialla fall om man heter Harry Potter..) även om Sirius är lite väl ivrig ibland.. Dessutom är de så godhjärtade och kämpar tappert 9 jan, 2012 18:10 |
|
cimi
Elev |
Ginny och Hermone
Kanske finns det magi:-D 9 jan, 2012 18:29 |
|
ebkati
Elev |
9 jan, 2012 19:00 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Alla♥
We never go out of style <3 10 jan, 2012 16:41 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag gillar så många! Det är svårt att välja någon särskilld. Men jag tror Hermione och Ginny ♥
Winter is coming... 10 jan, 2012 17:46 |
|
Drake
Elev |
Jag tycker att Luna Lovegood är den finaste karaktären i böckerna om Harry Potter, och alla andra böcker jag nånsin läst. Hon verkar så självsäker, fast inte på ett kaxigt sätt utan bara att hon inte bryr sig om vad andra tycker. Hon låter inte andra ändra på henne, hon faller inte för grupptryck. Hon är modig som en Gryffindorare, lojal sina vänner som en Hufflepuffare och klok som en Ravenclaware. Säkert blir hon också framgångsrik som en Slytherinare.
Om jag känner pressen från grupptryck eller känner att någon inte vill acceptera mig som jag är så tänker jag på henne. Jag beundrar henne och hon är en förebild för mig. Min kompis säger att jag är lik henne, och jag hoppas det är sant för jag vill så gärna vara det! Min engelskalärare kommenterade det också när jag skrev om henne i skolan. Det är en av de finaste kommentarerna man kan få... ♥ 10 jan, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen