vilka trollformlar??
Forum > Harry Potter > vilka trollformlar??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
7 jan, 2012 17:23 |
|
arianasnape
Elev |
Expeliarmus,accio och .. ee....expecto patronum!!!
7 jan, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Accio, Expelliarmus och... vet inte?
7 jan, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Imperio, Lomus och Alohomora.
7 jan, 2012 19:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-21 kl. 16:43
|
|
SagaS
Elev |
7 jan, 2012 21:10 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Hm, en av mina favortier är accio!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
8 jan, 2012 11:58 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
8 jan, 2012 12:57 |
|
Maa
Elev |
Asså, Accio, reparo och lumos. Bara för att jag är fredlig.
Men det hade varit sjukt najs att ha en patronus, liksom en glad vän man kan framkalla när man vill. ♥ "Weasley is our king." 8 jan, 2012 13:09 |
|
liuns
Elev |
Expecto patronum
impedimenta och reparo 21 jan, 2012 14:52 |
|
Olivizza
Elev |
Accio, imperio och reparo.
Hade ju varit kul att kunna Expecto Patronum också, men det känns som om jag skulle ha mer nytta av de andra eftersom att jag antagligen aldrig kommer träffa dementorer "Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 21 jan, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen