Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Prata bara bra om Snape

Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Severus10:
för sista sista sista gången prefekter ta bort inläggen och spara det första.


Varför är du så fäst vid att ingen får snacka "skit" om Snape? Han existerar ju bara i en bok ändå.

Dessutom så ska alla få ha sina åsikter; Nu är det min tur att ropa på prefekter.

Kan någon vänlig prefekt låsa denna tråd, vi andra (vem som nu vill ingå i detta sammanhang) anser att denna tråd är högst onödig och därför bör den låsas.

5 jan, 2012 19:52

Borttagen

Avatar


Om jag inte minns fel så skapade Severus10 en liknande tråd för inte så länge sedan...

5 jan, 2012 19:55

Severus10
Elev

Avatar


Prefekter denna tråd ska inte låsas bara tas bort de inlägg eftersom ingen pratar bra om Snape.
Det behövs en tråd där man pratar bra om Snape.

För om jag pratar om att Snape är alltigenom god så ska alla åskter riktas mot mig och det är inte trevligt och så vill jag inte ha det.

5 jan, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Det behövs en tråd där man pratar bra om Snape.


Det finns redan trådar om Snape, smartass...

5 jan, 2012 19:58

Borttagen

Avatar


Inga otrevliga ord! Låt oss inte bli otrevliga mot varandra

5 jan, 2012 20:04

Severus10
Elev

Avatar


Det finns men ingen tråd där man pratar bara bra om Snape

5 jan, 2012 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Det finns men ingen tråd där man pratar bara bra om Snape

Det finns en tråd där man får prata om Snape, både det man inte gillar och det man gillar. Det behövs ingen ny tråd när det redan finns en.

5 jan, 2012 20:09

Severus10
Elev

Avatar


Jo det gör det.
Det behövs en tråd där man bara pratar bra om Snape.
För pratar jag bra om Snape på någon annan då ifrågasätter man det och det är inte roligt.

5 jan, 2012 20:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Jo det gör det.
Det behövs en tråd där man bara pratar bra om Snape.
För pratar jag bra om Snape på någon annan då ifrågasätter man det och det är inte roligt.

Men i den tråden så kan man prata bra om honom, och prata dåligt om honom. Dem ifrågesätter bara för att dem undrar varför du tycker så om det och si om det.

5 jan, 2012 20:11

annawpotter
Elev

Avatar

+1


^
^Men varför skriver du ens då? Såklart att folk ifrågasätter om de inte tycker som du. Det är inte för att vara elaka eller göra dig ledsen. De undrar bara varför de tycker som du gör för att man är nyfiken.
Du borde inte skriva om du är rädd för att personer ska ifrågasätta.
Tänk vad tråkig världen skulle vara ifall alla tyckte lika! Man måste acceptera att folk har olika åsikter.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

5 jan, 2012 20:13

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape

Du får inte svara på den här tråden.