Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: Efter julen kommer det o finnas Weasleys Vassa Varor har de skrivit i presentationen på Vintervarorna Fast zonkos och wvv blir ju typ samma sak. Jag skulle vilja ha, att om man var slytherin, så kan man köpa slips och halsduk i dom färgerna, men om man är gryffindor t. ex. kan man inte se ravenclaw, hufflepuff, slytherin, utan bara gryffindor halsdukarna/slipsarna. Förstår ni?
6 jan, 2012 20:25 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av joel9324: Efter julen kommer det o finnas Weasleys Vassa Varor har de skrivit i presentationen på Vintervarorna Fast zonkos och wvv blir ju typ samma sak. Jag skulle vilja ha, att om man var slytherin, så kan man köpa slips och halsduk i dom färgerna, men om man är gryffindor t. ex. kan man inte se ravenclaw, hufflepuff, slytherin, utan bara gryffindor halsdukarna/slipsarna. Förstår ni? Pixie det var en riktigt bra idé, jag skulle vilja köpa det Kärlek till alla! 6 jan, 2012 20:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av joel9324: Efter julen kommer det o finnas Weasleys Vassa Varor har de skrivit i presentationen på Vintervarorna Det står det väl inte alls? without something there is no nothing 6 jan, 2012 20:58 |
|
bluebirdflies
Elev |
hoppas det sker
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 jan, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
7 jan, 2012 06:56 |
|
Borttagen
|
tja... mer godis!!!
![]() 7 jan, 2012 10:11 |
|
Itarildë
Elev |
Det skulle vara awesome om man kunde ha andra djur än bara drakar
Ugglor, katter, paddor, råttor etc.
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
8 jan, 2012 18:08 |
|
Luna Lu
Elev |
Hmm mer godis!
My heart ICAFE Läs gärna min ff Jardelicka Toof - en riktig häxa! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13413 8 jan, 2012 18:28 |
|
AlexZz
Elev |
Jaa en ny Knut! Fast... den gamla är liksom en klassiker... den kanske borde va kvar iaf... >.<'' Men den där är jäkligt snyggt ritad. . .
26 apr, 2012 18:57 |
|
Matizze
Elev |
Weasleys vassa varor borde komma tillbaka och sälja dagdrömmar på flaska som får alla färger på sidan att byta färg till olika färgglada färger. Nya färger för varje dagdröm, håller i en halvtimme ^3^
![]()
26 apr, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen