Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
arianasnape
Elev |
Severus♥ och Bellatrix!!
4 jan, 2012 11:45 |
|
annawpotter
Elev |
Jaha, oj skulle man skriva en tjej också.
Då blir det Draco och Severus och... Bellatrix får det väll bli ![]()
4 jan, 2012 12:06 |
|
GinnyLover
Elev |
Igentligen är jag ju inget fan av Dödsätare, de går imot allt jag känner. Men om jag ska välja blir det väl Bellatrix och Severus.
8 maj 2013 ♥ 4 jan, 2012 12:13 |
|
Safrina
Elev |
Draco Malfoy eller Bellatrix Lestrtange. Eller det får bli Bella, för Draco är med på flera andra topp-tio xP
4 jan, 2012 12:15 |
|
Matizze
Elev |
4 jan, 2012 12:52 |
|
Jonte Ko-L
Elev |
Bellatrix helt klart
4 jan, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Narcissa och Draco.
4 jan, 2012 13:44 |
|
SweWolf
Elev |
4 jan, 2012 13:46 |
|
blablablaa
Elev |
4 jan, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
Severus! Och Draco! ♥
4 jan, 2012 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen