Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför gillar man Pansy?

Forum > Harry Potter > Varför gillar man Pansy?

1 2 3
Användare Inlägg
J-star Black
Elev

Avatar


Alltså hon är en mobbare, egoistisk, verkar lite dum, kanske avskyr henne lite

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

4 jan, 2012 09:27

Weasley<3
Elev

Avatar


Jag gillar inte henne men förstår ändå att man tycker hon är intressant. Det är ju egentligen inte mycket konstigare än att gilla en dödsätare. Jag tror att anledningen till att många tycker det är konstigare att gilla henne än en dödsätare är att Pansy är den sortens dumma person som vi ofta träffar i skola och så.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

4 jan, 2012 09:27

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Draken Norbert:
Skrivet av annawpotter:

Jag själv tycker verkligen att hon är egoistisk, elak och lite som en... fjortis.



Håller med! Hon är som slytherins fjortis.. :3

Fast en "fjortis" är ju nog inte det rätta ordet? Bara för att man är elak, kränker andra och och förnedrande innebär det ju inte att man är en så kallad "fjortis". :>
---

Mina personliga åsikter om Pansy - grundat på det vi har fått reda om henne - är att hon är verkligen helt hemskt taskig (speciellt mot Hermione). Jag har mina tankar om att hon är mer eller mindre osäker i sig själv, vilket är en anledning till att hon trycker ned andra.


Exakt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

4 jan, 2012 09:39

Borttagen

Avatar


Jag håller inte med x). Jag tycker om henne på grund av att det är synd om henne. Alltså destu mer folk ogillar henne gillar jag henne mer. Att vara stöddig och elak är ju dumt men man kanske inte gillar det själv.

3 jan, 2013 14:40

Borttagen

Avatar


För mig är Pansy inte som de andra hon har lite den där Emo stilen och hon är mycket elakare än de andra slytherinarna. Jag tror att hon är innerst inne osäker på sig själv och jag håller med childhoodlight att det är därför hon trycker ner andra

3 jan, 2013 14:52

Borttagen

Avatar


sanna1324567 håller med childhoodlight totalt C:

3 jan, 2013 14:57

Borttagen

Avatar


Hon är sexig.

3 jan, 2013 15:24

1 2 3

Forum > Harry Potter > Varför gillar man Pansy?

Du får inte svara på den här tråden.