Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken trollstav skulle du villja ha?

Forum > Harry Potter > vilken trollstav skulle du villja ha?

1 2 3
Användare Inlägg
Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ha Dracos, Harrys eller Fläderstaven!

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

5 jan, 2012 09:59

LoonyMe
Elev

Avatar


12 tum, hassel, kärna av enhörningshår

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

5 jan, 2012 09:59

missdumbledore
Elev

Avatar


Jag skulle vilja en 12 1/2 tums Rosenträ men enhörningshår.

http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif

5 jan, 2012 10:23

Raxberry
Elev

Avatar


Typ den jag har på mugglis, slånbuske med kärna av fenixfjäder men enhörningshår skulle också sitta fint Jag är typ galen i enhörningar!

5 jan, 2012 10:43

Theabeanr1
Elev

Avatar


Ginny's, Hermione's eller, Fleur's
Men helst den jag har på mugglis!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F576b76e58dca55e98700c21afcb305a9%2Fe6db68ad5f0430c9-18%2Fs540x810%2F520b1231e9213ca0ad14e27b0df96fa178c8d608.gifv

5 jan, 2012 10:48

EpicFaiil
Elev

Avatar


Dumbledors (stavning)

22 jan, 2012 15:30

Tonkze
Elev

Avatar


Jag ska till London i sommar, och hoppas att jag kan få möjlighet att köpa min första trollstav! Men vet inte vilken... Fläderstaven, Lunas, Ginnys, Bellatrixs eller kanske Tonks?! JoBBigt, vet inte änns vilka de har på Hamleys då(Om jag kommer dit, LONDON ÄR STORT!) och och om de fortfarande har HP-saker då! VILL ÅKA NU!!!

22 jan, 2012 16:06

AstoriaGreengrass
Elev

Avatar


Narcissas

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F20567558%2Ftumblr_lw1ogpdH0y1r3gluko1_500_large.jpg

22 jan, 2012 16:24

1 2 3

Forum > Harry Potter > vilken trollstav skulle du villja ha?

Du får inte svara på den här tråden.