Att aldrig få se Hogwarts
Forum > Fanfiction > Att aldrig få se Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
2 jan, 2012 17:31 |
|
Clementin
Elev |
Tack så mycket! C: 2 jan, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Jättebra, känn dig ännu mer bevakad. Men jag undrar en sak, var det Argus fel att hon blev medvetslös? Jag veeet, jag är trögfattad, men jag hajar inte riktigt s:
2 jan, 2012 22:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jättebra, känn dig ännu mer bevakad. Men jag undrar en sak, var det Argus fel att hon blev medvetslös? Jag veeet, jag är trögfattad, men jag hajar inte riktigt s: Blev hon typ int så ledsen eller ngt att ... ? äsch. Trög jag med. speech! 2 jan, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
KÄNN DIG...B.E.V.A.K.A.D!!!!
2 jan, 2012 22:42 |
|
Clementin
Elev |
Hermione Granger
Dragonskull: Tack så mycket ♥ 2 jan, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Den här FF:en var BRA
2 jan, 2012 22:54 |
|
RuterDam
Elev |
Bra, jag kommer fortsätta läsa. ^^
"Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 2 jan, 2012 23:10 |
|
Clementin
Elev |
Jag blir jätteglad av alla snälla kommentarer! ♥♥ Jag ska skriva nästa kapitel imorgon.
2 jan, 2012 23:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
2 jan, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen