Den hemska sanningen!
Forum > Harry Potter > Den hemska sanningen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Tonkss: OH MY ROWLIGN NEVILLES TAL typ... HAHA Så rätt! ♥♥♥♥♥♥ :'''''D Försökte få med hela hans tal, men det gick inte. :'( Men det lät så otroligt fint, så man kände sig tvungen att citera. ♥♥♥♥ 1 jan, 2012 22:25 |
|
joel9324
Elev |
1 jan, 2012 22:49 |
|
mionee
Elev |
1 jan, 2012 23:01 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mionee: Harry potter kommer alltida att leva kvar!! Magic never ends!♥♥♥< ♥true words♥ 1 jan, 2012 23:02 |
|
Olivizza
Elev |
Det är ju sant, fast det känns sorgligt...
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 1 jan, 2012 23:45 |
|
Potterstyle
Elev |
1 jan, 2012 23:47 |
|
EpicFaiil
Elev |
noooooooo :'(
22 jan, 2012 15:39 |
|
ronnyponny
Elev |
22 jan, 2012 15:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Vi är kvar.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 15:42 |
Forum > Harry Potter > Den hemska sanningen!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen