Paus?
Forum > Harry Potter > Paus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyLover
Elev |
Pausade när jag såg 7 del 2 när Snape typ O_o.
Haha, så skitroligt ut 8 maj 2013 ♥ 1 jan, 2012 15:20 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
1 jan, 2012 15:23 |
|
Train
Elev |
1 jan, 2012 15:51 |
|
OliverPhelps
Elev |
1 jan, 2012 15:53 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
1 jan, 2012 16:03 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
Haha, jag har aldrig sett Harry Potter på datorn.
1 jan, 2012 17:03 |
|
Freja
Elev |
Jag pausade en gång när Bellatrix var i bild, hon såg ut som en knäppgök!
Spoiler: Tryck här för att visa! Everything is Dramione and nothing hurts. 1 jan, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Pausade en gång i Hemligheternas kammare när Ron kräktes upp sniglar! hahahah äckligt xD
_______________________________________ Ravenclaw FOREVER 4 jan, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Jag pausade en gång när Draco gjorde världens roligaste min. Det var i ettan när Quirrell kom in i salen och sa typ: Ett troll! I Fängelsehålan!" och svimma, sen pausa jag och Draco/Tom hade en jätte rolig min! Jag pausar numera där varje gång jag ser den! Sjukt roligt. Ron har också någon rolig min i den scenen tror jag. 4 jan, 2012 21:50 |
|
Quidditch
Elev |
4 jan, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen