Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vet inte riktgit, men älskar de vises sten♥
2 jan, 2012 00:00 |
|
Flux
Elev |
2 jan, 2012 00:02 |
|
ginny_ginny
Elev |
1. Deathly Hallows part 2
2. Philosopher stone 3. Half blood prince Egentligen så ligger resten av alla filmer på 3 plats också men, men
2 jan, 2012 00:04 |
|
Maa
Elev |
Jag skulle nog säga..
1. The Half-blood Prince. 2. The Deathly Hallows part 2 3. The Goblet of Fire. Jag tycker inte alls om the Order of the Phoenix, även om det är min favoritbok. Om det hade varit quidditch i den hade den varit trea. Men nu är den som den är. "Weasley is our king." 2 jan, 2012 00:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Musik, känsla och stil:
Spoiler: Tryck här för att visa! Humor i alla dess former: roligt, ironiskt och galet. Spoiler: Tryck här för att visa! Där skådespelarna agerat som bäst överlag: Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jan, 2012 00:40 |
|
Margaret
Elev |
1. Deathly Hallows Part 2
2. Prisoner of Azkaban 3. Här ligger väl egentligen alla andra. Kan inte välja. ![]()
2 jan, 2012 00:56 |
|
Borttagen
|
1. Hemligheternas kammare (Ååååh mysig och klassisk! ♥)
2. De vises sten (Ååh, också mysig, klassisk och barndomsminnen :' 3. Dödsrelikerna del 2 (så spännande!) 2 jan, 2012 01:02 |
|
Jack Poe
Elev |
1. Dödsrelikerna del 2
2. Halvblodsprinsen 3. Dödsrelikerna del 1 2 jan, 2012 01:43 |
|
Minidjuret
Elev |
1. Fången från Azkaban
2. De vises sten 3. Dödsrelikerna del 1 2 jan, 2012 02:15 |
|
Borttagen
|
1. Dethly Hallows part 2
2. Goblet of fire 3. Prisonwr of azkaban 2 jan, 2012 02:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen