Jag har träffat en av Umbridges släktingar!!!
Forum > Harry Potter > Jag har träffat en av Umbridges släktingar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Gosseflikka
Elev |
Min förra rektor hade tal på min avslutning dan efter jag sett harry potter och fenixordern, då hade hon på sig en skrikrosa klänning o jag tänkte direkt på umbridge!!
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 27 nov, 2011 17:27 |
|
EpicFaiil
Elev |
coolt, bild?
22 jan, 2012 18:27 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Haha, påtal om Umbridge så gjorde jag en gång en frågesport om litteratur, fråga löd:
Vad heter den sjuttonåriga flickan som är huvudpersonen i Twilight? Alternativ: Bella Swan, Dolores Umbridge.... Jag har haft ganska kul åt det så nu har jag börjat kalla Bella Umbridge.... (Alla Twilight-fans är ganska sur på mig) 22 jan, 2012 18:33 |
|
J-star Black
Elev |
Min gamla engelskalärare var som Umbridge
Hade en rosa kofta Hade jättekonstiga regler i "sitt" klassrum. På den första lektionen vi hade med henne började hon rabbla upp massa regler, typ "regel nummer ett: Tala inte när jag talar. Regel två: tala endast engelska, Regel 3: Skrik inte (Det fick bara hon göra) Regel 4: Inga mobiler i mitt klassrum, om jag ser en mobil, beslagtar jag den resten av veckan, Regel 5: Kasta inget genom klassrummet... Bröt man någon av hennes 20 regler, fick man gå ut och vänta där 10 minuter Hon var hatad av alla och hon hatade alla! Nämnde jag hennes andedräkt ![]() ![]()
22 jan, 2012 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kallar min rektor för Umbridge. Hon pratar med en lika snäll röst, varken lärare eller elever tycker om henne också i höstas gjorde hon några förändringar med skolan -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 19:25 |
Forum > Harry Potter > Jag har träffat en av Umbridges släktingar!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen