Neville + Luna = ?
Forum > Harry Potter > Neville + Luna = ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ville ju att Luna och Neville skulle få barn tillsammans och leva lyckliga i alla sina dagar...
Nu är jag sur för att det inte blev så... 30 dec, 2011 12:51 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det ville jag också! Jag ville ju att Luna och Neville skulle få barn tillsammans och leva lyckliga i alla sina dagar... Nu är jag sur för att det inte blev så...
30 dec, 2011 12:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ville ju att Luna och Neville skulle få barn tillsammans och leva lyckliga i alla sina dagar... Nu är jag sur för att det inte blev så... 30 dec, 2011 20:05 |
|
Freja
Elev |
De passar faktiskt ganska bra tillsammans...
Everything is Dramione and nothing hurts. 30 dec, 2011 20:23 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Åå, ja, skulle gjärna ha viljat att de skulle gift sig♥
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 30 dec, 2011 20:50 |
|
Åskvigg
Elev |
Kanske det. Men dem var kanske inte kära, bra vänner.
30 dec, 2011 20:57 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Borttagen: Uch, ne de e jag och draco...Tänk Er luna och draco :-) Draco + Sara = Drara, det hörs ju att det funkar! Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 5 jan, 2012 23:20 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^Sara! Skärp dig
Denna tråd handlar om Neville och Lunas förhållande. Inte ditt drömförhållande med Draco.
5 jan, 2012 23:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tycker bättre om Lunille. Höhöhö.
Jag gillar det faktum att det inte blev dessa två i slutändan och jag gillar att filmversionen HPDH part 2 bjuder till att den som VILL önska förhållande får lov att göra det medan vi som inte önskar det kan se det som att båda är bra vänner... tyyyyyyp. Hahaha, det är lite komiskt och fjantigt på slutet när båda sitter i trappan - men det är fiiiint! XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jan, 2012 23:24 |
|
Tonkss
Elev |
Jag tycker det känns helt fel med Luna/Neville, jag tycker att deras relation endast består av stark vänskap, som det är i böckerna. Jag förstår inte varför de skulle para ihop dem i filmen... I alla fall; Neville/Hannah = perfect, Luna/Rolf = också perfect :'D
5 jan, 2012 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen