Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alvi
Elev |
Visst är det synd
Ilove Draco Malfoy! Läs min Fanfiction Historien om Pansy Parkinson http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=12676#user.php?id=9725 6 jan, 2012 17:26 |
|
Quidditch
Elev |
Jag tycker det ska komma en till film. Exakt som det kommer göra med Sagan om Ringen. Detta året i December kommer den en film som kommer heta "En hobbits äventyr" or something like that.
Det skulle varit väldigt roligt om det blev samma sak med Harry Potter om några år. ![]()
6 jan, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Jag tycker det ska komma en till film. Exakt som det kommer göra med Sagan om Ringen. Detta året i December kommer den en film som kommer heta "En hobbits äventyr" or something like that. Det skulle varit väldigt roligt om det blev samma sak med Harry Potter om några år. Fast det är ju en bok som blir film 6 jan, 2012 18:07 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
tycker också att det är jätte synd.... dem är ju sååååååååååååååååååååååååååååååååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
7 jan, 2012 16:50 |
|
9te
Elev |
7 jan, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte att det ska komma fler filmer eller böcker. Det förstör som... allt.
Det är roligare att bygga upp en bild om hur det blir sen. 7 jan, 2012 17:31 |
|
Solkatten
Elev |
Vet inte vad jag skulle tycka om det kom fler filmer, men det borde komma två romaner till. Typ en om den tiden när Lily & Marodörerna gick på Hogwarts och en om Harrys barn & co. Bara inga fler filmer. Men två romaner om det skulle ju vara jätte intressant.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 18:18 |
|
SummerQueen
Elev |
Jaa visst är det synd...
SummerQueen 15 jan, 2012 18:10 |
|
Miss_A
Elev |
27 dec, 2012 09:46 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Solkatten: instämmer, har länge velat ha en marodör roman och även Harrys barns tidVet inte vad jag skulle tycka om det kom fler filmer, men det borde komma två romaner till. Typ en om den tiden när Lily & Marodörerna gick på Hogwarts och en om Harrys barn & co. Bara inga fler filmer. Men två romaner om det skulle ju vara jätte intressant. 27 dec, 2012 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen