The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Little J: Vet nån när S03E09 kommer ut? Jag har väntat typ i evigheter... januari Vet du vilken dag? ![]()
30 dec, 2012 17:49 |
|
Puffsy
Elev |
Den serien ♥33
Åhh..älskar den Jag är i vissa tider helt besatt av zombies och letar frenetiskt efter en film/serie med zombies på ![]()
30 dec, 2012 17:51 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Little J: Vet nån när S03E09 kommer ut? Jag har väntat typ i evigheter... januari Vet du vilken dag? Jag fick för mig att det var någon gång i februari?
1 jan, 2013 17:20 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av Little J: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Little J: Vet nån när S03E09 kommer ut? Jag har väntat typ i evigheter... januari Vet du vilken dag? Jag fick för mig att det var någon gång i februari? googlade och tydligen är det den 11 februari, men vissa sidor säger 1 februari? ![]()
1 jan, 2013 17:22 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av Little J: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Little J: Vet nån när S03E09 kommer ut? Jag har väntat typ i evigheter... januari Vet du vilken dag? Jag fick för mig att det var någon gång i februari? googlade och tydligen är det den 11 februari, men vissa sidor säger 1 februari? Googlade också precis, jag tror att det är den 11:e som gäller (don't quote me on that, though), så de där sidorna kanske bara har skrivit fel/missuppfattat?
1 jan, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
... Jag vet inte om jag vågar titta.
Fast jag vill. Men ändå inte. åh </3 1 jan, 2013 18:45 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag älskar Walking dead! just nu väntar jag på att mina serier ska komma, men jag har sett alla avsnitt av det och till er som inte har gjort det kan ju alltid streama dom på t.ex Swefilmer. com eller tubeplus.com
Men läste att någon undrade när avsnitt S03E09 kommer ut, så är det 10 februari i USA så antingen då eller efter här i Sverige
1 jan, 2013 18:47 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av Celebikai: Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av Little J: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Little J: Vet nån när S03E09 kommer ut? Jag har väntat typ i evigheter... januari Vet du vilken dag? Jag fick för mig att det var någon gång i februari? googlade och tydligen är det den 11 februari, men vissa sidor säger 1 februari? Googlade också precis, jag tror att det är den 11:e som gäller (don't quote me on that, though), så de där sidorna kanske bara har skrivit fel/missuppfattat? Ännu, värre! Trodde att det var i Januari! ![]()
1 jan, 2013 21:54 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
2 jan, 2013 15:54 |
|
Little J
Elev |
2 jan, 2013 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen