Vad då 'över'?
Forum > Harry Potter > Vad då 'över'?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SweetSweet
Elev |
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 23 dec, 2011 18:56 |
|
Lily Evans
Elev |
Harry Potter är väldigt stort. Bara för att alla filmerna och böckerna har kommit ut betyder det inte att Harry Potter är slut. Harry Potter är en historia som har gett mig och många andra en otrolig uppväxt, en magisk upplevelse. Den har gett massor med människor en bättre syn på saker och ting, en antagligen mycket mildare syn, mycket vänligare. Harry Potter kommer att leva kvar i våra hjärtan för alltid, ingen kommer att kunna ändra på det hur mycket denne än försöker ♥ Även om nån konstig snubbe har bestämt sig för att Harry Potter inte är värt ett skit så spelar det ingen roll. För det är vi som vet vad vi själva tycker och tänker! Och det spelar ingen roll om någon säger att Harry Potter är över! För Harry Potter är inte över för oss, kanske för dom men inte för oss! Så med kärlek och respekt till J.K Rowling och Harry Potter kommer jag aldrig bry mig om någon säger att Harry Potter inte är värt något, för det är värt något för mig och kommer alltid vara det ♥
Tihihi oj lite lång, men skulle kunna skriva mycket längre ♥ Nej, oj såg inte att den som skrev i tråden skrev för så länge sen :O "A true friend is someone who says nice things behind your back." 3 feb, 2012 18:04 |
|
Solkatten
Elev |
Den som säger att det är över är knäpp. Seriöst. En smutsskalle.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 feb, 2012 18:07 |
|
superdupermikaelah
Elev |
3 feb, 2012 18:09 |
|
Alicia
Elev |
Ingen i min klass är ett Harry Potter fan. Men jag blev otroligt irriterad när två tjejer i min klass skulle göra en undersökning om Harry Potter filmerna var bättre en böckerna. Grejen är att om man ska ha en undersökning om det så måste man ju fråga folk som har läst böckerna och sett filmerna. Annars är det ju helt hopplöst. Alla svara typ filmerna och nästan alla hade inte läst böckerna. Jag var irriterad hela dagen sen. Men tjejerna i min klass tycker bara att jag är jobbig med all min Harry Potter fakta. Men HP slutar ALDRIG!!
3 feb, 2012 19:11 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: viste inte riktigt vart jag skulle skriva tråden! Idag på ett spel så skrev jag: är det någon mer här än jag som gillar Harry potter? och då sa en annan *** att harry potter var 'över'! vad h*n nu menade med det! Sedan sa hon att man tydligen inte får gilla harry potter för att alla böcker och filmer har kommit ut! då tänkte jag: men hallå!!?? vad f**n menar hon? man kan väl vist fortsätta gilla Hp för det! är det någon mer som har upplevt något liknande så skriv gärna för jag blev så j**la arg på den personen! om det finns någon liknande tråd så: Avada kedavra på denna tråd!!! Harry Potter tar aldrig slut helt enkelt! Bara för att alla filmer och böcker är ute kan man ju läsa om eller se på dom igen?! ![]()
3 feb, 2012 22:02 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Dom går omkring i min klass och säger:
Men du och din Harry Potter! Fortsätter du med dom dåliga barnböckerna som är helt över? Vad f*n! Dom är för sjutton för alla åldrar! Och sedan så är dom inte över bara för att alla filmer har kommit ut! Jag håller med er allihopa! HATAR när dom säger så! 3 feb, 2012 22:07 |
|
Rawenclaw98
Elev |
^ I know how it feels.
Dom bara: -Men asså Saga kan du sluta tjata om Harry Potter hela tiden!?!!! Jag blir så arg när dom säger såå!! ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
3 feb, 2012 23:49 |
|
EpicFaiil
Elev |
jag kan aldrig överleva utan harry potter, om nån tog i från mig det, skulle jag slänga över en förbannelse!!!!!!!!!!!!!!!
4 feb, 2012 23:00 |
|
MollyWeasley
Elev |
^haha om harry potter inte hade funnits så skulle du inte kunna kasta den där förbannelsen men det betyder oxå att Hp visst kan fortsätta! Hp kommer kixom alltid att finnas någonstans i våra hjärtan. Även om man slutar gilla det (d.v.s inte gillar det lika mycket) så finns det alltid kvar! ingen kan ta det ifrån oss!
(click and drag)
5 feb, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen